1 aylık olduk ben hastaydım galiba bende geçdi.
Dün sabahdan beri çok huysuzluk vardı.
Gece hırıltıda geldi öncedende arada hırıltı olursu ama şimdi biraz arttı böyle burnu tıkanık gibi.
Burun spreyi kullandık ama oanlık geçiyor gibi oluyor geri oluyor.
Biraz akıntısıda var.
Aspilatör almalımıyım