asellmomss Kesin bu dediğiniz marka var mı dün aldım pierre Cardin eve gelince kademe tarafının aşağıda olduğunu fark edip iade ettim çokta hoşuma gitmişti ama ağırdı
organikirmik asellmomss 5 aylıkken ek gıdaya başladık boğazına kaçar çıkaramam korkusuyla ilk başta oturakta oturttum 6 ayda da mama sandalyesine geçtim
belladonna_ organikirmik Merhaba 🥰 bizde yarın 5 aylık oluyoruz ve tadımlara başlıcaz Havuç Kabak Brokoli Karnıbahar Avokado Elma Armut Labne Yoğurt Bu şekilde düşündüm tadımları sizce nasıl yardımcı olursanız çok sevinirim 🥰 tam 5 aylıkken mi başladınız acaba
nurx1 belladonna_ Ay bizde 5 oluyoruz başlayacağız bende burda bekleyim😍 bu arada labne herhangi bir market ürünü olabiliyor mu ??
diloss642 Banyo oturağı bile iş görür boşuna para verme ben verdim pişmanım mamalove aldım herkes çok övdü burada ama boş değmez
belladonna_ nurx1 Valla onu bende henüz doktora sormadım kuzum ama yoğurdu kendim yapcam mayasını aldırdı
nurx1 belladonna_ anne sütü almıyor geçen ay kontrolde doktor mama aldığı ıcın 5 ay kontrolünde başlayalım demişti hafta içi gideceğim büyük ihtimalle başlarız destekli felan oturuyoruz yiyeceklere saldırı başladı sanırım hazır 🤣
belladonna_ nurx1 bizimkini kucakta az az oturtuyorum henüz saldırmıyor ama mesela ben yerken sofradan alırken takip ediyor ağız hareketi yapıyor 😅