Bebeğim 11 aylık hala geceleri 2-3 saatte bir ağlıyor uzun uyku yapmayı özledim, mama kullanıyor ve ayakta sallıyorum desteksiz uykuyu beceremedim ama sürekli uyanması ve düzensiz uyku yapması artık beni çok yordu karnı tok ve altı temiz olduğu halde sürekli oturup ağlıyor tekrar onu sallamamı istiyor gündüz ise 1-2 kez uyuyor onlarda max 2-3 saat biriniz akıl verir misiniz