seher178 Kizlar bebeğim 15gun yoğun bakımda kaldı gidip gelirken güzel emiyordu çıktıktan sonrada emiyordu ama güçlü çekmiyordu gibime geldi bnde sagip enjektorle verdim 2 . Gün bugün ama sanki emmeyi hepten bıraktı ağzının içinde geveliyo sizce bu yuzdenmi
12betul seher178 Yani evet olabilir . Enjektör biberon va kullanımı önce emme sonra takviye olarak verilmeli . Sık sık memenizi vereceksiniz . İsterseniz bi süre vermeyin enjektörle