Kılar bebeğim 19 aylık 3 gündür adam akıllı uyumuyor. Çığlık çığlığa geceleri uyanıyor. Sürekli kafasını en ufak bir şeye vuruyor neresi olursa. Akşamda eşim tuvalete gitti dşye peşinden vurdu. Biraz önce gene çığlıklar eşliğinde kalktı. Eşim kafasını vurmaktan felan diye sinirlerimi bozuyor ancak 3 gündür durum bu. Düş gıcıdatıyor, ellerimi ısırıyor. Neden yapabilir ? Kafayı yiyeceğim. Sürekli uyanıp bu şekilde ağlaması sizde de var mı