ifakett bende bir anda durduk yere içim yanar gibi oldu sanki böyle her an bir yerden kötü bir haber gelecekmiş hissi olurya nefesim daraldı ve sadece ağlamak geldi içimden sonra böyle devam etti ama sonrası daha felaketti ,çarpintilar nefes alamama ahh öyle zordu ki anlatınca yeniden yaşıyor gibi oluyorum Rabbim kimseye yaşatmasin ,hep acillerde serum vurunurken buluyordum kendimi ,ilaç vesaire derken nihayet bu günlere geldik hamdolsun Rabbime daha iyiyim ,zamanla daha da azalacak , tamamen geçmese de biz bunu atlatıcaz güzel kardeşim