Sakın ihmal etme aynı durumu yaşadık oğlum daha günlükken 2 kez idrar yolu enfeksiyonu geçirdi. Hastaneye yatırdılar her ikisinde de. İdrarda lökosit 1000 ve üzeri idi. Daha sonra Çocuk Nefroloji bölümüne yönlendirdiler ilaçlı tomografi ile böbreklere baktılar çok şükür bişey çıkmadı. Hiç beklemeden sünnet ettirin dedi doktorumuz. 3 aylık koruyucu antibiyotik şurup verdi. Buna rağmen tekrarlanırsa sonda ile bakıcaz dedi. Umarım gerek kalmaz. Çok zor günlerdi. Siz naptınız şuan durum nedir