Kızlar nolur tek olmadığı mi söyleyin kızım 18. Aya girdiğinden beri çok değişti normal bu halleri evet atakmış evet çok araştırdım amaa bazen kontrolümden çıkıyor herşey yemek yememe oyuncaklarla oynamama herseyi geçiyorum bı şekilde günü bitiriyoruz şükür ama uyumayı asla sevmiyo istemiyo sürekli oyun oynamak istiyo güzelce anlatıyorum konuşuyorum sakinlestiriyorum ama yok saatlerce beklediğim oluyo sallıyorum gözünü kırpmıyor bile bazen bende çok yorgun oluyorum eşim çok geç geliyo çocuğu verip biraz sakinlesicek bı an olmuyo benimde bazen ona sesim yükseliyor kızıyorum git yanımdan diyorum uyumuyosan ağlıyo sonra vicdan yapıp tekrar sarılıyorum ona onu sevdiğimi söylüyorum ama bu travma kalmaz dimi pişman oluyorum zaten bidaha uyku yüzünden kizmicam diyorum ama gerçekten çok tükendim yetersizmiyim ne biliyim sürekli kendimi suçluyorum.