olkc İyi geceler kizlar bebegim 2yasinda ve şiddetli 3gundur öksürüyor bende hastaneye götürmek istemiyorum evde gerekeni yapip goturmek istiyorum sizler bebekleriniz icin evde neler yapiyorsunuz gecmesi icin öksürüğün