Gizemre [bilinmeyen] peki kaç aylık almam gerekiyo sizce bebeğim 2 buçuk aylık ama baya kilolu boyuda uzun normalde kazaklarını fln şuan hep 6-9 ay giyiyor bazen dar bile geldiği oluyor 9 ay alsam çok mu büyük olur
S_D Gizemre bence 1 1.5 yaa falan alın arada çok fark olmuyor zaten 9 ay ile ben 9 ay almıştım 20 günlükten beri onu giydiriyorum şuan 3 aylık en fazla 4. Aya kadar giyer bende 2 yada 3 yas alacağım içine de kıyafet giyince olmuyor çünkü
Su-1 Dar gelmez önümüzdeki ayları da göz önünde bulundurmalısın bence benim kızım 2 buçuk aylık 6 aylık aldım biraz büyük ama abest duran birşey olmuyor daha rahat hareket edebilir hiç neyse
Gizemre S_D bende öyle düşünmüştüm ama büyük gelir diye korktum en iyisi 1 yaş almak zaten şunun şurasında kış çıkana kadar giyer