İyi geceler annişler. Bizim yaşımıza girmemize 15 gün kaldı uykumuz çok iyiydi şuan yatağa gelip göğüsümü açtığımda çığlık çığlığa ağlıyor kendini kasıyor aşırı bir uyku gerilemesi yaşıyoruz. Adam akıllı yemek yemiyor. Oyuncaklarını elinden alsam çığlık çığlığa sürekli anne anne diye yanında istiyor beni bugün su içerken fark ettim daha hiç dişi çıkmamıştı ama beyaz patladı patlayacak dişi. Sizde durumlsr ne nasıl başa çıkıyorsunuz çok yoruluyorum uykusuz kalıyorum gece sürekli emiyor asla emmeden uyumuyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️