Nehirfirat benim kızımda da var erken doğdu ve troid(hormon bozuklugu) her ay kontrole götürüyorduk boy kilo takibi yapılıyor ve 1 ilaç var hap onu hormonlara göre artırıp azaltıyorlar 1 aydan 2 aya ondan sonra 3 ayda bir kontrol veriyorlar ama yani önemli bir hastalık buda gelişimini etkiliyor çok önemli ihmal etmeyin ilacını çok düzenli verip dikkat ederseniz insallah düzelir şuan bebeğim 19 aylik 2 yaşına girecek ve 2 ay sonra kontrolü var ilacımız hem azalıp hem artıyor duruma göre ama gelsiimindr ve zekasinda çok şükür hicbir sorun yok tedvisi önemli yani anlicagin korkma kuzum geçer insallah