aysss001 bizim doktorumuz üç gün kuralını uygulamayı önermişti ben uyguladım, liste de vermişti hatırladığım kadarıyla o listeyi paylaşayım sizinle. İlk olarak yoğurtla başlamıştık, ardından tuzsuz peynir, sonra haşlanmış şekilde sebzelere geçtik, patates, tatlı patates, yeşil kabak, bal kabağı, ardından meyveler muz ve avokado dışındaki meyveleri buharda haşlayarak vermiştim, kayısı, elma, armut, mor erik, meyvelerden sonra pirinç yulaf ve irmik lapaları yine tek tek üçer gün, en son yumurta sarısı. Sonrasında ise denediğim sebzelerden pirinç vesaire ekleyerek çorbalar yaparak ilerlemiştik. Tabi bu meyve Sebzeler başlanan mevsime göre farklılık gösterebilir. Doktorumuzun bir yaşından önce verilmemesi için uyardığı şeyler vardı hatırladıklarım kereviz, ıspanak, patlıcan, mandalina-portakal gibi çok asitli meyveler, bal, çilek.