Mart 30 unda sünnetle beraber 18oğlumun pipisinde 2 delik olduğundan bu operasyon gecirecekti ama bu virüsten dolayı kararsızım devlet olduğu için randevuyu zor bulduk ama ben cocugum için de korkuyorum bulunduğum ilde henüz bir vaka görülmedi ama yinede bir tedirginlik var ne yapsam acaba