Annelerim, oğlum 8 aylık. 2 kez yumurta beyazı yedi ikisinde de 6 saat sonra fışkırarak kustu. İlkinde doktorumız tesadüftür dedi ama 2.sinde dozu artınca korktum. Alerji olsa hemen belirti gösteirrdi diyor. Benzer durumu yaşayan var mı? 9.ay aşısından korkuyorum