Doktora gıtım rahim ağzında kararma var kesemi bebekmi beli değil dedi cumaya kadar sonlanmazsa kurtaj yapalım dedi bugün hemşire sordu sonlandı mi diye yok dedim belki sonlanmaz dedi böyle olabilirmi pihtili kanamaya rağmen duşük yapmayan varmı yardımcı olur musunuz lütfen