Bende hamileliğimin son zamanlarında yaşadım. Ama direk karabasan diyorum. Bir kere gece oldu. Korku filmlerindeki beyaz elbiseli siyah saçlı bir silület üstüme oturmuştu ve ben hareket edemedim bağıramadım kaldım öyle. Sonra uyandım ama çok korktum. Daha sonra da gündüz eşim işe gittikten sonra evde tekken olmaya başladı. Annemi gördüm elinde bıçakla üstüme geldiğini yine kıpırdayamadım. Bir seferinde de yan yatıyordum arkamdan yorgan açıldı ve sırtımda baskı hissettim hatta eşim geldi sandım şaşırdım. Annem yatak başlığına çatal iğne tak ama ucunu kapatma açık kalsın dedi. Öyle yaptım. Makas bıçak iğne tarzı şeyleri yastık altına koyun diyenleri de duydum ama denemedim. Psikolojikmen rahatladım sanırım iğneden sonra. Ama aslında fark ettim ki tedirgin yattığım için uykuyla uyanıklık arasında kalıp zihnim oyun oynuyor. Hamileydim ve tuvaletim sık geliyordu uyanıyordum ama üşeniyordum uyku ağır basıyordu kalkmıyordum birazdan diyip tedirgin yatıyordum. Aralarda bir yerde kalıyordu zihnim sonra böyle şeyler oluyordu. Bence düşünmeyeye çalışın ve ortamı tamamen yatabileceğiniz şekilde hazırlayın.