Şikayetleri sonucu başladım bugun dogdun dan beri reflüsü var ama kusma 14.aydan sonra kesildi sonrasında aşırı iştahsız Bı bebek oldu surekli yutkunma yapıyor arada karnim da agrıyor dıyor uyurken surekli donuyordunda yemek yerken oguruyor zaten her yemegı yiyen Bi bebek de degıl bu ilacı kullanan anneler faydasını gordunuz mu ozellikle iştah konusunda gerçekten yoruldum artık ne kadar sure kullandınız kullanan anneler 🥺