reyhan_06 Kızlar dün doğum yaptım sütüm yok doktor iki saate bir mama ver aralarda emzir dedi. Ne kadar mama vereceğimi bilmiyorum 30 c ye bir ölcek veriyorum şimdilik hepsini tsm içemiyo biraz bırakıyor yeterli gelir mi
KendiEvimdeDeplasmandayim reyhan_06 dün doğmuş 30cc başlangıç için normal geldi bana 1haftaya kalmadan 60a çıkar kendisi zaten. Mukuslu kaka hakkında bilgim yok alerji belirtisi diye biliyorum ama yaşamadım
gkczel reyhan_06 30cc ilk günler için normal banada hemsireler oyle demişti sonra 2 ölçek yaparsiniz mukuslu kaka için bnde alerji diye biliyorum ama yinede dra danışın enfeksiyonda olabilir
beybitolat reyhan_06 bebeğiniz hayırlı olsun 🙏30 cc başlangıç için evet iyi. Ama 2 saati atlamadan mutlaka besleyin. Sonrasında zaten 60a çıkar ölçeği
fatmakstk reyhan_06 merhaba umarım çok yakın sürede toparlarsınız ben kızımı beş günlükken mama vermeye başladım doymadığını anladım çünkü uyumuyordu hep ağlıyordu 30 çok fazla şu an biberon ile vermiyorsunuzdur kaşık biberon tavsiye ederim on ile başlayın Ölçek olarak da bir Ölçekten daha az kullanın
fatmakstk reyhan_06 millet kafayı mı yemiş 60’a çıkar demiş benim kızım şu an on aylık sadece uyku esnasında uyumadan önce mama veriyorum diğer zamanlar ek gıda alıyor zaten mamayı 150 içiyor şu an on aylık bir bebek bile 150 içiyorken yeni doğmuş bir bebek atmış nasıl içsin
gamzenu Ben oğlumu mamayla büyüttüm ilk on günlüğüne 30 cc on günden sonra 60 cc verdim bunu da doktor tavsiyesi üzerine kullandım ama yalnızca mamayla büyüdü
caganmoms reyhan_06 bende Pazartesi Doğum yaptım çocuk doktorum bana 30 cc ver dedi 10 gün sonra 60 cc ye cikartabilirsin demişti
reyhan_06 Yarın taburcu oluyorum tekrar doktoruma kaka meselesini danışıcam mama konusunda herkes aynı fikirde şuanlık 30 c yi tam bitiremiyo ona göre ilerlerim ozaman teşekkür ederim hepinize