Hanımlar belki çok başındayım ama oğlum 22 aya girdi 1 aydır zaten hali hazırda olan atakları zirve yaptı. Mutfakta iş yapamaz oldum ayağıma yapışıyor öğlen uykusunu reddediyor 1 saniye sabit durmak yok çok sıkıştım çok bunaldım artık bu sene nasıl geçecek bilmiyorum sürekli ağlıyor bişeyler için akıl sağlığınızı nasıl korudunuz ve bu dönem ne zaman biraz duruluyor :(