Maalesef 2.5 aylıkken başladı gündüzleri meme reddi hâlâ geri döndüremedim neler denediysem olmadı. Sanırım duşta emzirmek biraz yanaştırdı ama onu da ben devam ettiremedim soğuklardan 🥲
6 aylık oluyor gündüzleri sağım + mama ilerliyoruz. Biberon vermişseniz azaltmaya çalışın, vermemişseniz de tavsiyem asla başlamayın biz başladık ve dönmüyor. enjektör ile vs sağdığınızı verebilirsiniz. Uykulu anında az az alıyor ama doyacak kadar değil. Uykudan uyanacağı esnada etrafı sakinleştirip loş hale getiriyorum arkadan beyaz gürültü açıyorum öyle azıcık emiyor 2 haftadır. Hâlâ dönsün diye uğraşıyorum çok istiyorum inşallah döner 😥 (Ayakta gezerek, zıplayarak - pilates topu üzerinde seviyorlar, arkadan ses açarak, karanlıkta, duşta, tentene sakince bekleyin dokunsun okşayın öyle vakit geçirin bunları deneyebilirsiniz ama inatlaşmadan yani aşırı açsa sağdığınızdan bir miktar verip tekrar yavaş yavaş bu yöntemlerden deneyin) 🌿 çok uzun yazdım ama yaşıyorum hâlâ çok can sıkıcı 😔