Kuzucukumsu Merhabalar saç düzleştirici tarak kullanan var mı hangi markaları kullanıyorsunuz memnun musunuz hem kurutup hem şekillendirenler var onlar nasıldır acaba
aybars_mom Kuzucukumsu ben uzun zaman önce almıştım o dönem popülerdi. Arzum marka ama birkaç kez kullandım memnun kalmadım. Ben dümdüz seviyorum, taraklı olanlar diplere çok rahat girmiyor ve koparıyordu saçı. Öylece duruyor kutusunda 🫠
Hep_oyle_olur_zaten Yeğenimin var bence hiç kullanışlı değil saçın tamamen açık ve karışmaması lazım. Ki benim saçım anında karışır karıştığı için de takılıyor düzleştirme zor oluyor her dk taramak zorunda kalıyor o da memnun değil
Kuzucukumsu Hep_oyle_olur_zaten doğrudur hiç böyle düşünmemiştim daha kullanışlı olur sanmıştım. Düz olan arası seramik kaplı Philips var zaten bir tane evlenirken almıştım ama pek kullanamıyorum tarak olursa daha kullanışlı olur diye düşünüyordum
Mixleydi Ben de var ama öyle pahalı birşey değil zamanında fenomenler paylaşıyordu çok memnun oluyorlardı ama ben hiiiç memnun kalmadım aldığım gibi duruyor
Kuzucukumsu Mixleydi doğrudur. Ben 12 yaş kızım için kolay olur diye düşünmüştüm evde Philips in düz olan seramik olanlarından var açıkçası o da çok kullanışlı değil