mavigibibakti ben başından beri jersey kullanıyorum ama gerçekten güvendiğim bir yerden alarak. Yani her jerseyde iyi oluyor anlamına gelmiyor. İyi ve güvenilir bir normal süt, kötü bir jersey sütten çok daha iyidir. Güvendiğiniz bir yer varsa tabiki önceliğiniz jersey olsun. Ama her bebek sindiremeyebilir yağlı olduğu için az miktarda deneye deneye verirseniz problem yoksa devam edebilirsiniz.