Merhaba ıyı aksamlar herkeze 2.5 yasındakı kızım sut ıcerdı kac gundur ıcmıyor ve ole yatıyor bende anne vıcdanı olarak üzülüyorum ama kahvaltı yemek ve ara ogunde bıseyler yuyıyor alıskın olunca sımdı yemıyor aksam kacta yıyıp yatırıyorsunuz ole yatınca da vıcdan yapuyorum nabcam bılmıyorum fikirlerinize ihtiyacim var