Kızlar selam. Bugün psikiyatri randevum vardı kusma hastalığı için fakat emzirme döneminde olduğum için doktor ilaç verse de imza atıp almam gerekiyordu,bizde almadık. Doktor artık bebeğimin 2 yaşına geleceğini ve kesip kendi sağlığım için bir şeyler yapmamı söyledi. Evet doğru söylüyor ama 1.5 yaş memeden kesmek için bazıları erken bazıları tam zamanı diyor bende ne yapacağımı şaşırdım. Anne sütü ne kadar alırsa o kadar iyi diyorlar. Sizinde fikrinizi almazsam olmaz sizce kesmenin tam vakti mi?