Kızım 2ay 13gunluk. Meme mama şeklinde ilerliyoruz ama mamayi pek keyifli içmiyor. Sutumde onu doyuracak kadar malesef yok. Bebelac Gold hic sevmedi Hipp aldim onu da ehh işte içiyor ama 70 80 cc falan biberon bitmeden beni emmek istiyor. Bu vesileyle sutum artar insaallah diye dua ediyorum. Kilo alimi geri kalcak diye endişeliyim. Mama reddi başına gelip sonradan düzelen var mi acaba 😵💫