hllvrll Kafanızı dolduran, size destek olmayan, moralinizi bozan herkesi öncelikle evinizden gönderin (koca hariç onun iadesi yok 😂)
Bebeğinizle başbaşa kalın. Yenidoğan dönemi en zor dönem ama öyle çabucak geçiyor ki insan dönüp dönüp özlüyor. Bol bol tentene yapın.
Bebekler masajı çok sever her alt açmada masaj yapın. İmkanınız olduğu her an kanguruya takıp yürüyüşe çıkın.