mihra57 Bayanlar kızım 11 aylık oldu nisanın sonunda yaşına girecek çevremiz yok gurbetteyiz küçük bi kutlama düşünüyoruz belki piknik tarzı olur nasıl elbise alsam fikirlerinizi merak ediyorum hatıra kalsjn yoksa kızım zaten hatırlamaz
-Ozge- mihra57 Hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama nisan sonuda olsa hava cok pikniklik olmaz diye düşünüyorum yani rüzgar olursa problem yaşarsınız evde küçük bir süsleme guzel bir fotoğraf çekimi daha guzel olabilir
mihra57 -Ozge- tekirdağdayız geçen yıl hamileliğimin son haftası pikniğe gitmiştik ama bu sene bebekle olmaz sanırım
-Ozge- mihra57 Evde daha zahmetsiz olur diye düşünüyorum kız bebeklere çok güzel konseptler var pinterestten bakabilirsiniz