banauygun 2 aylıkken sünnet oldu şuan 9 aylık pipisi gömük hala iki kez doktora götürdüm normal dedi sünnet sonrası normal pipi görüntüsü olması gerekmez mi
seval868_ banauygun bugün muayene olduk bizde herhangi bir sorun var mı sünneti engelleyen diye doktorumuz gömük pipi olmaması için pipisinin etini aşağıya doğru indirip kaldıracaksınız dedi
dlnkar banauygun bizimde öyleydi birde kiloda vardı 1 yaş civarlarında normale döndü şuan 4 yaşında bir sıkıntı yok
banauygun burcokovski görüntüsü sizi rahatsız etmiyor mu ben çok takıyorum kafaya sünnet öncesi normal görüntü vardı sünnet oldu içe gömük oldu
banauygun seval868_ kontrol etti gömük vs demedi gayet iyi sünnet olabilir dedi sünnet oldu pipisi gömük oldu elimle deriyi aşağı yukarı kaydirdim ama yok yani gomuk pipisi
seval868_ banauygun ay 4 nisanda bizim sünnetimizde belki bizde de öyle olacak bilemedim ki ben bir daha doktora danışacağım bu durumu bilgi alabilirsem size de haber vereceğim. Bazı bebeklerde belki daha sonradan düzeliyordur belki
elif2112yigit banauygun bizde 3 aylıkken ettirdik şu an 10.5 aylık ayni bizimde öyle küçük olduğu için öyle sanırım 🤣🤣
sumeyyemrah banauygun benim oğlumda yaşında oldu 35 gün falan geçti dikişleri duruyo doktor 1 ay yinede deriyi hareket ettir yapışmasın demişti yaptım sürekli bugün sanki elimi ittiriyo bişey mi var anlamadım içim içimi yiyo ya erken mi yaptırdım diye