livanurvealpinannesi61 tugba616_ siz bilirsiniz tâbi doktor bana 1 yaştan önce birçok zararı var demişti o yüzden söyledim tâbi herkes daha iyi bilir 😊
mysohn7 smyra5838 süt aslında bildiğimizin aksine çok zararlı bağışıklık düşürüyor ve sık hastalanmasına sebep oluyor . 16 aylık hiç vermedim sadece fermente halde veriyorum peynir, kefir ,yoğurt gibi