Kasık ağrısı ile doktora gittim ve 20 cm yumurta kisti olduğunu öğrendim. Önce ultrason ile bakarak kesedeki sıvıyı çekelim, tekrar ederse ameliyat ile almak gerekir dedi doktor. Şimdilik sıvıyı lokal anestezi ile çektiler. Kontrollere gideceğim. Tekrar büyür mü acaba ameliyata gerek kalır mı ? Başına gelen var mı nasıl bir yol izlediniz ?