Bebeğim 2. ayına yeni girdi ilk 40 gün müthişti ama 40 ından sonra özellikle 2. Ayına girdiğinden beri çok huzursuz gaz problemi olmasa da huzursuz. Burnunu düzenli açıyorum evi havalandırıyorum ama başka ne yapabilirim bilmiyorum önerisi olan var mı ya da bu bir atak dönemi mi kendimi suçluyorum yetersiz kalıyor gibi hissediyorum