damlaozzz ben yeni yıl hediyesi almıştım oğlum o dönem 13:14 aylıktı, hem oğluma hem de iki yaşındaki arkadaşımın oğluna aldım. Şimdi oğlum 19 aylık hala çok güzel oyalanıyor hatta ikinci paketi almayı düşünüyorum, aynı şekilde arkadaşımın oğlu da çok severek oynuyor. Ben çok memnunum manyetik bloklardan, bu arada Trendyol 1350 TL gibi bir fiyata almıştım yılbaşından önce, bugün baktığımda hala aynıydı fiyatı.