afrakevser 3 yıl önce doğum yaptım 57 kiloyum ama göbek var göbeğim gitsin ama kilodan düşmek istemiyorum kuru tahda kalıyorum sadece göbek göbek göbek birşey yakıştıramıyorum ya sanki 4,5 aylık hamile gibiyim nasıl yok edecegim yardım edin lütfen
Seydameva afrakevser keşke bende 57 kg olsam 🙈 yani ünlülere bakarsanız elbette gidiyor göbekler ama bize sorarsanız Allah yardımcımız olsun 😊
damlaozzz afrakevser Alt karın eritme videoları var youtubeda onları yaparak beslenmeye dikkat ederek bir kaç ayda göbeğe veda edersiniz 😌
sumeyyeravza afrakevser ben 4,5 ay oldu sezeryan olalı. Ablamın beş yıl oluyor. Aşırı spor yapar sürekli mekik çeker. Sezeryan göbeği asla yok. Bi de bünye meselesi ayıptır söylemesi şurda yiyelim ötede lavaboya gider. Metabolizması çok hızlı. Gerçi hiç beyaz ekmek hamur işleri de yemez😄😄
afrakevser Seydameva ay öyle demeyin 57 im ama göbek ordan fırlamış bir eşitsizlik var 🤣 valla bu ünlüler ne yapıyor ya gidecem bir ünlü bulup paçasına yapışacam 🤣
Seydameva afrakevser ben 75 kg bir insanım 😁 allahtan boyum uzun diyorum bazen ve tiroit hastasıyım hiç çalışmıyor neredeyse yani kg vermek benim için eziyet 3 ay spor ve Leslie yaptım 1 kg bile vermedim 😁
damlaozzz afrakevser Evet gidiyor canım ama dediğim gibi tek başına diyetle olmuyor maalesef mutlaka hareket gerekiyor çok güzel videolar var ordan izle mutlaka
afrakevser sumeyyeravza benimde bünye hızlı da işte çok ekmek yiyorum yemesem doymuyorum bayramda 3 tepsi baklava yarım 3 günde bitti ona rağmen öyle kilo almıyorum da göbek de gitmiyor diyet de yapsam gitmiyor sanırım spor lazım bana
dygskerem afrakevser bende aynı durumdayım sizle 54 kiloyum doğuma 71 kg ile girdim ama kilo vermek istemiyorum artk ama göbeğimi görseniz bi tane de içerde var gibi😂😂 sporla gidiyor sanırım karın eritme
ysm53 afrakevser yani bende öyle oldu 😂gerçi benim zaten çok göbeğim çıkmamıştı öncesinde de hiç yoktu ama eskisi gibi de değildi tabii 😂işe yaradı YouTube’dan bakabilirsiniz umarım gider sizin de :)
afrakevser ysm53 ben zayiftim zaten 50 kiloydum göbek sıfır dümdüz karnım vardı çok kosuyordum bide atletizim takimindaydim okulda yani neyse işte 68 kiloya kadar çıktım doğumdan sonra hemen 57 e düştüm öyle kaldım
ysm53 afrakevser ben de 61 kilo ile hamile kalıp 57 ile doğuma gittim sezaryen. İster istemez biraz göbek kalıyor tabiii onlar da o şekilde gitti.