Masalbursa şikayetleriniz ne acaba? Oğlumda 3 yaşında. Daha önce hiç sıkıntımız yoktu. 3 yaş olduk sanki hemen geniz eti büyüdü gibi bişey oldu. 1-2 kez normal şekilde ateşlendi hastalandı ondan sonra burun tıkanıklığı başladı. Hastyken horlama falan oluyordu. İlk doktor proftu geniz eti var ama aldıracak kadar büyük değil çocuk iyi yormayın vs falan dedi. Sonra geçmeyince docent bulduk ona götürdük. Film falan çekti. Olması gerektiğinden daha fazla büyük dedi. İpne deliği kadar olan yerden hava alıp vermeye calısıyor dedi. Ameliyat diyorum ama hem yazı hemde 4 yaş olmasını bekleyin dedi. Zaten arastırmalarıma gçre hem geniz eti hem bademcik aynı anda alınmalıymış. Tekrarlamaması için