[silindi] onebabynurse ek gıdaya ilk başladığımız dönem her şeyi yiyordu. Eline pirzola veriyordum onu bile kemiriyordu, dişlerini de erken çıkardı zaten şu an 15 dişi var ondan yana hiç problemim olmadı ama. Yemesi birden bıçak gibi kesildi. Sadece tarhana çorbası içiyor artık 😂😂 doktorumuz da kefir yumurta vs bunları tüketiyorsa zorlama yemeğe küstürme dedi. Ama ben hayata küstüm küsücem 🫠😂
onebabynurse [silindi] ah anladım sizinki dönemsel biraz yani, umarım en kısa zamanda eski haline döner 🥲 Bizimkinin 4 tanecik dişi var onlar da uzamadı henüz, geç çıkarmaya başladı. Sanırım biraz da o yüzden yiyemiyor, sabredeyim 😅😅
[silindi] onebabynurse yok yemesinin dişle alakası yokmuş damağıyla da ezip yiyebiliyormuş bebeler. İnşallah bir an önce geçse çok sevinicem, vallahi saçlarım beyazladı 🫠🫠🥹