Melihaa06 Kızlar 21 aylık kızımın sürekli yeni kıyafetlerinin lekesinin çıkmamasından bıktım renklilerinde beyazlarında kakaolu süt falan çıkmıyor en ufak yemek şeyi bile kalıyor siz nasıl çıkartıyorsunuz napıyım vallahi bıktım ben mi çıkartamıyorum ya
BongomyaPrensi Melihaa06 vanish sıvı pembe olan hem renkli hem beyazlara kullanıyorum ama leke bulaştığında makinaya atmadan dökün sepete atın beklesin biraz sonra yıkayın Ben bazen çıkardığı gibi döküyorum lekeli yerlere atıyorum sepete artık ne zaman yikarsam o zaman makinaya atıyorum tertemiz çıkıyor
umos_ Melihaa06 e bebeğin kendi markası leke çıkarıcı toz var ben sadece bebeğim için değil kendi kıyafetlerimiz içinde kullanıyorum. Su kaynatıyorum leğene kıyafeti koyup tozdan koyuyorum suyu döküp bi karıştırıyorum. 5-6 saat bekletiyorum Sonra eger tam çıkmadıysa hijyene atıyorum sorun yok gibiyse normal programda yıkıyorum.