3 gündür kusmaları arttı daha öncelerde arada ağzından sızma şeklindeydi ama 3 gündür emdikten sonra hem miktar olarak fazla hem de birden ağzından boşalıveriyor sanki kusmuk.yatağı eğimli reflü yatağı şeklinde emzirdikten sonra da gazını çıkarmadan yatırmıyorum biraz dik tutup öyle yatırıyorum. Her besleme sonrası mutlaka kusuyor sanki daha da artıyor reflü olabilir mi ya da normal midir