Kakadan çok çektim. Kızım 3 yaşına doğru bezi bıraktı çişini tek seferde öğrendi. Kakasını 4,5 yaşa kadar beze yaptı. Akıl almadığım yapmadığım şey kalmadı inat ve korku yüzünden yapmadı. Halıya parkeye bile yapmasına razı geldim yok. Hiç akıl veremeyeceğim kendim bulduğum yöntem biraz üzücü çünkü. Allah sabır versin şimdiden