Kızlar oglun biraz daha küçükken düştü ve ön dişin yarısı kırıldı , hafif çürümüş ve bazende apse yapıyor , doktor çekecegini sôyledi ama sallanmıyor , başına gelen çektiren varmı iğne yaptırıp , etrafımdakiler igne yapilirsa daha dişi cikmaz diyor , bir kaçıda haberlerde diş çektirmek icin igne yapılan cocugun öldüğünden bahsediyor kafam cok karışık ne yapmalıyım