1sen1ben1debebekk Kızlar bendekini kullanamiyorum asansör yok canım çıkıyor indir çıkar.Şöyle önerdiğiniz kaliteli sağlam baston bebek arabası var mı?Taşıma kapasitesi yüksek olsun ama 13 ve 18 kg olanı gördüm ama uzun süreli kullanamayız sanırım.