babybabyt Kızlar evimizi boyamak istiyoruz yeni daire zaten ilk biz oturağız evi ferah gösteren beğenilen renk kodu varmı önerisi olan eşyalarım genel olarak gri ve füme renginde
SevimliHayaletCasper babybabyt bende boyatıcam. Şuan gri çok memnunum aslında. Büyük ihtimal yine gri yaparım ama güzel öneriler de olursa bende değerlendireyim. Sarı tonlarını sevmiyorum bi tek yaşlı evi gibi geliyor 😄
tosbiksmoms babybabyt bizde 2 ay önce ev aldık kodunu falan bilmiyorum ama önceki evimde açık griydi duvar rengim bu evimde ki de beyaz a yakin bir renk mobilyalarım o kadar çok açtı ki evi ferah ferah oldu. Odalara her girdiğimde içim açılıyor.😊
HeeSenCokBiliyon babybabyt annemlerin boyası çok hoşuma gidiyor ama kodu yok maalesef beyaza siyah katıp kendi istediğimiz açık gri tonunu elde etmiştik o kadar şık,zarif ve zengin duruyor ki kesinlikle açık gri tavsiyemdir 👌🏻
melek0610 babybabyt evin aldığı ışığa göre renk çok değişiyor o nedenle muhakkak denemeye çalışın renkleri örnek alıp. Gelin teli rengi salonumun boyası mobilyalar da gri koyu gri ve lacivert ağırlıklı
yaman2606 Filli boya kum beyazı çok memnunuz galerimin derinliklerinden buldum ismini size yazacağım diye lütfen bu renge boyatırsınız artık🤣
babybabyt yaman2606 ayy çok teşekkür ederim baktığınız için hemen o renge bakacagim inşallah sarı alt tonlu değildir yada mavi yansımalı :)
babybabyt Kızlar yapay zeka ile mobilyalarımı gösterdim TV arkasına yeşil evin geri kalan rengini ise koridorda görünen bir ton seçerim herhalde sizce nasıl duruyor :)
cokbilmismom babybabyt benim salonum Dyo alüvyon, yatak odası Dyo alacati, mutfak gri ama bunun ismini unuttum. Evime her gelen alüvyona bayılıyor bende en çok onu seviyorum
asilazmazbalkokmaz Modayı takip etmeyi pek sevmiyorum. Duvarlarım gri, tekrar boyatacağım zaman belki tonu değişir ama griden şaşmam. 🙂 Kod veremeyeceğim karıştırarak tutturmuştuk rengini. Boya markası Dyo.