Kızlar yaa 1 aylık bebeğim var 1 haftadır falan yorgunluk kalbime ağrı girip çıkıyor bazen sag tarafimada oluyor gaz var mide bulantısı başladı bugün sırtım ağrıyor hepsi kalp krizi belirtileri gibi ama anlamadm yaşayan var mı bu durumu ağrı girip çıkıyor yapay zekaya sorunca kas ağrısı dedi bide emzirirken yanlış durmaktan ama düşünüp duruyorum anksiyete mi başlıyor var mı yasayan