aysed12 Oglum 8 aylikk akciger filmi çekildik bugun de doktorlarin mesaisi bittiği icin gosteremedim yarin gidicemde merak ediyorum aramizda doktor arkadaslar var mi anlayabilcek
bensuokumus aysed12 sanırım bronşit olmuş bizde şuan aynı durumdayız hırıltı burun akıntısı öksürük vardı pazartesiden beri antibiyotik ve hava kullanıyoruz evde. Bugün gittik azalmış dedi.
aysed12 metekaanmomm yaa tesekkur ederim 1 hafta oncede gittik doktora zaditen ve ibromin zero verdi ama hala aynı tabi biraz azaldi da öksürük ve hiriltisi var hayla bakalim yarin ne diyecek doktor😶
metekaanmomm aysed12 bir kaşık tereyağı eritin cezvede içine eriyince kapatın altini iki kaşık pekmez koyun karistirin ilikken çocuğa yedirin çok iyi geliyor öksürüğe Allah şifa versin insallah