Dilaraagokkk46 konuşması geri gibi görünüyor. Şuan ikili üçlü cümle kurma bekleniyor. Öncelikle varsa ekranı kesmek,akranları ile bir araya getirmek,oyun grubu ve bol bol park iyi gelebilir. Ben yerinizde olsam bir dkt görüşü de alırdım. Her gecikmeli konuşma bir sorun var demek değildir ama kendini ifade etmesi gerekir artık. İfade sorunu yaşayan çocuklar ilerde başka sorunlar da yaşayabilir.
Genetikle de alakalı biraz. Ailede geç konuşma varsa etkili oluyor. Tanıdığım böyle olan sonradan açılan çocuklar var. Zamanla açılır inşallah.