İyi günler herkse. Kayınvalidemin evi dubleks ama ters dubleks. Acıkcası bazen ona bırakıp esimle disari cikmak bi hava almak basbasa istiyorum haama cesaret edemiyorum, cunku mesela oturma odasının kapisi direk merdivene aciliyor ve benim cocugum kapi acilir acilmaz direk merdivene koşup ayagını aşaga atmaya calisiyor, ve hep kapiyi takip ediyor acilcakmi diye. Oraya gittigimizde hep kapı kapalı oturuyorum ve diken üstü oturuyorum. Aslında kayınvalidem cok dikkatli bi insandır yasida cok yok, ama yinede insanoglu bi an bos bulunursa ya dalganlıgına denk gelirse diye korkuyorum. Sizce evhammi yapiyorum? Bide şöyle bişey merdiven yukarı olsa atiyorum belki yakalar hani cikarken ama asaga merdiven adım atsa direk yuvanır allah korusun sonucu agır olur. Siz olsanız naparsınız bırakabilir misiniz?