Durdudilerrr Kötü koku var akıntimda 1 ay oldu doğum yapali enfeksiyon mu kaptım acaba 40i beklesem mı yoksa muayeneye gtsem mi. Var mı benim gbi kötü kokulu sarı akıntısı olan?
Gizem10 Durdudilerrr kokusu yok ama sarı akıntım var saglık ocagındakı ebeye sordugumda normal oldugunu kanamanın sonrasında olması gerektıgını soylemıştı
[silindi] Durdudilerrr git canım benimde öyleydi enfeksiyon mantar ne ararsan varmış. Geç gittiğim için iyice hassaslaşmış ve tahriş olmuştu
Feri Durdudilerrr bekleme canım doktora git bence benim doktorum eğer kötü koku falan olursa gel demişti
Elif7781 Durdudilerrr sağlıklı bir bebek dünyaya getirmişsiniz sizde anladığım kadarıyla birşeyiniz yok allah askına 40 gün evde napicaksinjz birde sağlık sorunum var diyorsunuz bebeğe de size de hava almak iyi gelir günlük yarım saatte olsa çıkın bence
Durdudilerrr Elif7781 yok çıkıyorum normalde o yuzden sormadm. Dr 40 çıkınca gel dedi ondan sordm. İnanmam yoksa 40im dan önce gezilmez mevzusuna. Oglusumla e bebek gezmeye bile gttk yoksa :))