Bebeğim bugün 55 günlük.Gündüzleri 10 dk bile uyutamıyorum akşam da 10’a 11’e kadar uyumuyor.Sürekli ağlıyor emmediği için süt sağarak ve mama veriyorum toplamda 120 kadar veriyorum.Kilo alımı iyi doymadığını düşünmüyorum ama.Gaz damlası kullanıyoruz sab simplex ve d vitamini veriyorum sabahtan.Ne yapacağımı hiç bilmiyorum.Ağlamaktan sesi kısılıyor sadece pilates topunda zıplarsak susuyor biraz.Başına gelen var mı öneriniz var mı? Ne yapacağımı şaşırdım