Merhaba hanımlar altı ay 17 günlük bir bebeğim var anne sütü ve mama olarak ilerliyorduk anne sütünü sadece uykudan uyanınca alıyor mamayı ise günde iki defa 120 cc olarak alıyor günde bir öğünde ek gıda veriyorum çünkü asla yemek istemiyor zorlamak istemiyorum anne sütü alsın istiyorum ama sütüm yetersiz ya da ben öyle hissediyorum bir ayda 500 gram almış bunu anne sütünden mamadan mı yoksa ek gıdadan mı aldığını bilmiyorum ama içim hiç rahat değil kendimi eksik ve yetersiz hissediyorum bebegimi de her gören hiç gelişmemiş diyor psikolojim iyice bozuldu boyu da 71 cm . Bana biraz yol gösterin sizce durum ne 🥺