Herkese merhaba hanımlar bebeğim 5,5 aylık ek gıda denemelerine başladık doktor çorbayla başlamamızı söyledi sebze çorbası olarak başladık iki sebzeli patates ve havuç. Her kıvamı denedim ama bebeğim asla kabul etmiyor istemiyor ağzına değdi an ağlıyor sadece patatesli sadece havuçlu şekilde de denedim ikisi karışık şekilde de daha koyu daha sıvı her türlü denedim ama istemiyor acaba hazır mı değil bir öneriniz var mı bu konuyla alakalı meyve versem yiyecek eminim ama meyveyle başlatmak da istemiyorum sebzeyi yemez diye. Çok aç değilken ve çok tok karnına değilken veriyorum keyfi yerindeyken ama ağzınadeğdirdiğim an ağlamaya ve itmeye başlıyor. Aslında bizim yedigimiz şeyleri yemek istiyor sürekli atılıyor öyle bir hamlesi var bu yüzden hazır olduğunu düşünmüştük